W tym temacie powiem wam, jak rozłożyć um pod PvP, żeby często lub nawet zawsze wygrywać. Więc zaczynam.
Nauczyciele
---> Droga Światłości - William, lewe skrzydło ratusza Karka-Han ---> Droga Siły - Aberyt kowal, przedmieścia Karka-Han ---> Droga Magii - Jaren, baraki w Ithan ---> Droga Sprytu - Szagarat mroczny łowca, Torneg
Ważne atrybuty
W walc PvP liczy się krytyk, Sa, Hp, unik i niekiedy Ac. Najlepiej rozkłada się um na 90-100 lvlu, gdyż mamy wystarczająco dużo punktów i odpowiednie eq pod te umiejętności, oraz dużo krytyka z eq.
Jak rozkładać UM
Droga Światłości
Aura Siły - Bardzo przydatna um, gdy pakujemy w krytyka. Wkładamy maksymalną ilość punktów um. Aura Szybkości - Sa jest bardzo ważne dla Paladyna, gdyż ma go sam z siebie mało. Ogólnie lepiej brać Sa z drogi sprytu.
Droga Siły
Uderzenie Krytyczne Mieczem - To jest właśnie najważniejsza z um pasywnych dla Paladyna. Krytyk nie raz uratuje nam zadek i wyrwie nas z opresji. Silne Uderzenie - Aby krytyk był efektowny, trzeba go nieco wzmocnić. Dajemy sporo punktów um. *Agresywny Atak* - Jest najważniejszą um aktywną dla Paladyna. Często przydatny na dobitki, oraz na Tropicieli i Magów. Dajemy maximum w tą um. *Rozpraszający Cios* - Um dobra, gdy włożymy tak 6 pkt. to daje nam - 30% szans na zjechanie Krytyka, oraz przebicia rywalowi. Musimy pamiętać, że Rozpraszający Cios obniża krytyk np. o 50%, tzn. gdy przeciwnik ma 50% krytyka, obniżamy mu Rozpraszającym Ciosem o 50%, to zostaje mu 25% szans na krytyka. Tak samo jest z przebiciem.
Droga Sprytu
Wrodzona Szybkość - Bardzo ważna um pasywna. Daje nam 10% Sa za każdy 1 pkt. Sprawność Fizyczna - Um całkiem przydatna na wyższych lvlach. Na max poziomie dostajemy 3000 punktów hp.
* - Oznacza, że um kosztuje X energii na wykonanie jej.
Zbędne UM
Leczenie - Aby móc wyleczyć chociaż te 200 punktów życia musimy bardzo dużo um stracić na szkołę magii i many a potem dopiero wykupić. Um jest nie przydatna na Paladyna. Aura Ochronna -Jest to typowa um na exp. Nie dajemy jej na PvP. Święty Cios - Doszedłem do wniosku, że Święty Cios jest do niczego. Co nam po tym, ze wrogowi zdejmiemy całe ACM jak zabierze nam bardzo dużo energii. Cios Światła - Cios Światła ma swój lekki efekt, gdy połączony jest ze Świętym Ciosem, to daje te kilka obrażeń magicznych więcej. Ogólnie um jest słaba. Przyśpieszenie - Um, która zżera nam punkty um na szkołę magii i many. Nie polecam tej um, gdyż są pasywne które dają + 10% sa za um. Złapanie Oddechu - Wielu graczy myśli, że jest to pożyteczna um, gdyż przywraca nam sporo punktów energii i mało kosztuje. Otóż ona jest w ogóle nie przydatna. Można zainwestować w inne um pasywne i tak rozplanować walkę, że energii starczy wam na dobitkę Agresywem. Błogosławiona Ochrona - Doszedłem do wniosku, ze ta um jest zbędna, gdyż Paladyn ma sam z siebie blok. Um pakujemy tylko gdy już nie mamy co zrobić z um tzn. na ok 150 lvlu. Droga Sprytu - Dla Paladyna z Drogi Sprytu przydatna jest tylko Wrodzona Szybkość i Sprawność Fizyczna. Absolutnie wykluczamy takie um jak Odporność na truciznę czy coś w tym stylu. Gdy nie mamy co zrobić z um, inwestujemy w Złapanie Oddechu. Droga Magii - Z Drogi Magii Paladyn może najwyżej uczyć się wzmocnienia krytyka magicznego, chociaż ja tego nie polecam bo można inaczej fajnie um rozłożyć.
Dobranie Eq Dobierajcie eq z jak największym plusem do:
Sa - Dlatego iż musimy zadawać częste ciosy. Dzięki Sa krytyki tez częściej mogą wejść, gdyż mamy więcej ciosów do wykonania. Uniku - Gdyż nieraz może zmienić cały przebieg walki. Krytyka - To samo co wyżej. Hp - Gdyż dłużej przeciągniemy walkę, pamiętaj że gdy dłużej prowadzona jest walka, tym Paladyn ma większe szanse na wygraną.
Gdy osiągniecie takie eq, oraz um pod to eq - będziecie niezwyciężeni.
|