-Sasori- - 2010-05-07 23:21:00

W tym temacie powiem wam, jak rozłożyć um pod PvP, żeby często lub nawet zawsze wygrywać. Więc zaczynam.

Nauczyciele


---> Droga Światłości - William, lewe skrzydło ratusza Karka-Han
---> Droga Siły - Aberyt kowal, przedmieścia Karka-Han
---> Droga Magii - Jaren, baraki w Ithan
---> Droga Sprytu - Szagarat mroczny łowca, Torneg

Ważne atrybuty

W walc PvP liczy się krytyk, Sa, Hp, unik i niekiedy Ac. Najlepiej rozkłada się um na 90-100 lvlu, gdyż mamy wystarczająco dużo punktów i odpowiednie eq pod te umiejętności, oraz dużo krytyka z eq.

Jak rozkładać UM


    Droga Światłości



Aura Siły - Bardzo przydatna um, gdy pakujemy w krytyka. Wkładamy maksymalną ilość punktów um.
Aura Szybkości - Sa jest bardzo ważne dla Paladyna, gdyż ma go sam z siebie mało. Ogólnie lepiej brać Sa z drogi sprytu.

    Droga Siły



Uderzenie Krytyczne Mieczem - To jest właśnie najważniejsza z um pasywnych dla Paladyna. Krytyk nie raz uratuje nam zadek i wyrwie nas z opresji.
Silne Uderzenie - Aby krytyk był efektowny, trzeba go nieco wzmocnić. Dajemy sporo punktów um.
*Agresywny Atak* - Jest najważniejszą um aktywną dla Paladyna. Często przydatny na dobitki, oraz na Tropicieli i Magów. Dajemy maximum w tą um.
*Rozpraszający Cios* - Um dobra, gdy włożymy tak 6 pkt. to daje nam - 30% szans na zjechanie Krytyka, oraz przebicia rywalowi. Musimy pamiętać, że Rozpraszający Cios obniża krytyk np. o 50%, tzn. gdy przeciwnik ma 50% krytyka, obniżamy mu Rozpraszającym Ciosem o 50%, to zostaje mu 25% szans na krytyka. Tak samo jest z przebiciem.

    Droga Sprytu



Wrodzona Szybkość - Bardzo ważna um pasywna. Daje nam 10% Sa za każdy 1 pkt.
Sprawność Fizyczna - Um całkiem przydatna na wyższych lvlach. Na max poziomie dostajemy 3000 punktów hp.

* - Oznacza, że um kosztuje X energii na wykonanie jej.

Zbędne UM


Leczenie - Aby móc wyleczyć chociaż te 200 punktów życia musimy bardzo dużo um stracić na szkołę magii i many a potem dopiero wykupić. Um jest nie przydatna na Paladyna.
Aura Ochronna -Jest to typowa um na exp. Nie dajemy jej na PvP.
Święty Cios - Doszedłem do wniosku, że Święty Cios jest do niczego. Co nam po tym, ze wrogowi zdejmiemy całe ACM jak zabierze nam bardzo dużo energii.
Cios Światła - Cios Światła ma swój lekki efekt, gdy połączony jest ze Świętym Ciosem, to daje te kilka obrażeń magicznych więcej. Ogólnie um jest słaba.
Przyśpieszenie - Um, która zżera nam punkty um na szkołę magii i many. Nie polecam tej um, gdyż są pasywne które dają + 10% sa za um.
Złapanie Oddechu - Wielu graczy myśli, że jest to pożyteczna um, gdyż przywraca nam sporo punktów energii i mało kosztuje. Otóż ona jest w ogóle nie przydatna. Można zainwestować w inne um pasywne i tak rozplanować walkę, że energii starczy wam na dobitkę Agresywem.
Błogosławiona Ochrona - Doszedłem do wniosku, ze ta um jest zbędna, gdyż Paladyn ma sam z siebie blok. Um pakujemy tylko gdy już nie mamy co zrobić z um tzn. na ok 150 lvlu.
Droga Sprytu - Dla Paladyna z Drogi Sprytu przydatna jest tylko Wrodzona Szybkość i Sprawność Fizyczna. Absolutnie wykluczamy takie um jak Odporność na truciznę czy coś w tym stylu. Gdy nie mamy co zrobić z um, inwestujemy w Złapanie Oddechu.
Droga Magii - Z Drogi Magii Paladyn może najwyżej uczyć się wzmocnienia krytyka magicznego, chociaż ja tego nie polecam bo można inaczej fajnie um rozłożyć.

Dobranie Eq
Dobierajcie eq z jak największym plusem do:

Sa - Dlatego iż musimy zadawać częste ciosy. Dzięki Sa krytyki tez częściej mogą wejść, gdyż mamy więcej ciosów do wykonania.
Uniku - Gdyż nieraz może zmienić cały przebieg walki.
Krytyka - To samo co wyżej.
Hp - Gdyż dłużej przeciągniemy walkę, pamiętaj że gdy dłużej prowadzona jest walka, tym Paladyn ma większe szanse na wygraną.

Gdy osiągniecie takie eq, oraz um pod to eq - będziecie niezwyciężeni.

www.animanci.pun.pl www.1gbteam.pun.pl www.wrestling-rulez.pun.pl www.animefans.pun.pl www.ryk.pun.pl