Taka

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-05-07 23:22:57

-Sasori-

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-06
Posty: 35
Punktów :   

Umki WOJ :)

Umiejętności



Każdy gracz zaczynając od 25lvlu dostaje jeden punkt umiejętności(UM) na lvl. Za punkty te można uczyć się umiejętności z czterech różnych dróg:
->Droga siły - Aberyt (kowal), przedmieścia Karka-Han
->Droga światłości - William, ratusz Karka-Han, lewe skrzydło
->Droga sprytu - Szagarat Czarny Łowca, Torneg
->Droga magii - Jaren, baraki w Ithan

Nas interesują tylko dwie drogi: siły i sprytu. Teraz zaprezentujemy umiejętności, które, naszym zdaniem, są warte uwagi :

-Uderzenie krytyczne mieczem(Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.)
-Silne uderzenie~(Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne)
-Ogłuszenie~(Przeciwnik traci turę ruchu)
-Specjalizacja broni dwuręcznych~(Umiejętność ta pozwala zadawać wyższe obrażenia dużymi mieczami.)
-Niszczycielski cios~(Uszkadza zbroję przeciwnika)
-Wrodzona szybkość~(Sprawia że jesteś szybszy w walce)
-Wyzywający okrzyk~(Ściąga na ciebie gniew przeciwników)
-Sprawność fizyczna~(Zwiększa ilość hp)



   

25-36/46





Hmm... Na początkowych levelach wojownik powinien trzymać się najbardziej przy rozwijaniu krytyków, co jest rzeczą, mamy nadzieję, oczywistą. Później dochodzi specjalizacja, ogłuszenie, niszczycielski. Taki zestaw um jest najkorzystniejszy, pod warunkiem, że mamy broń dwuręczną. W nagłówku napisałem 25-36/46. To znaczy, że od możliwości pobierania umiejętności z drogi siły, powinniśmy się koncentrować na umach wymienionych powyżej. Czas na zmianę przyjdzie na levelu 36 na unikat z herszta bodajże, jeśli nie mamy dwuręcznego unikatu/heroiku z Thowara. Jeśli mamy, wtedy możemy z heroikiem spokojnie pakować moby, zmieniając później broń na jednoręczną, opisaną poniżej.

    36/46-50





Mamy pewne doświadczenie dotyczące gry wojem na ~40 levelu i wiemy, że takowy radzi sobie nawet nieźle w zestawie um pod szybki exp. Co to znaczy szybki exp ? Znaczy umiejętności pasywne (krytyki, ogłuszenie) oraz dużo SA (oczywiście kolejność w której podajemy umiejętności, jest bardzo ważna ^^). Wtedy zakłada się jednoręczną+tarczę i jest w miarę dobrze. Czemu akurat 1+t? Ano, bo nie ma raczej zbyt ciekawych broni dwuręcznych. Jest co prawda heroik z Thowara, ale wypada średnio w porównaniu z, dajmy na to, unikatem na 46 lvl.

   

50-100





Teraz nadchodzi 50 level oraz kilka dwuręcznych unikatów : na level 50, 55, a potem na 60. Wtedy, jak sugeruje zdrowy rozsądek, porzucamy jednoręczne, zakładamy ciężkie miecze, zmieniamy umiejętności na aktywne i ruszamy podbijać świat. Mamy szansę oraz moc krytyka na dużym poziomie, więc możemy zabierać mnóstwo HP wrogom. Specjalizację, co w połączeniu z dużą siłą ze statystyk daje mocniejszy atak. Ogłuszenie, co pozwala nam atakować o raz więcej. Niszczycielski cios, który niszczy AC wrogom, więc przyjmują wiele więcej z naszych ataków. No i SA, którego wojownik ma mało, i niestety musi umkami go nadrabiać. Ten stan rzeczy utrzyma się do jakiegoś 100 levela. Wtedy można, tak jak Tengel np., dalej rozwijać na maksa tych kilka umiejętności z drogi siły, oraz SA. Ewentualnie można, tak jak również paru wojów robi, iść w inną stronę : olać SA i dać agresywny, no i może jeszcze wytrzymałość. Wg mnie jest to wysoce nieopłacalne i szczerze polecam swój sposób. Na agresyw przyjdzie czas po 100 levelu, teraz należy się skupić na tych kilku podstawowych umach, jeśli chcemy cokolwiek osiągnąć.

   

100+





Skupmy się teraz na sytuacji 100 lvl +.
Wrodzona szybkość i podstawowe umiejętności z drogi siły opisane wcześniej są już zmaksowane, więc co teraz ? Ano, przyszła kolej na sprawność fizyczną.
Na 17, końcowym, poziomie umiejętność ta daje nam 3k hp i jest o wiele bardziej opłacalna od wytrzymałości, którą tak mylnie kształcą młodzi wojownicy na starcie.
Jak sprawność fizyczna zostanie skończona, możemy złapać się za umiejętność przydatną w walce, czyli rozpraszający cios.
Na maksymalnym poziomie daje nam 50 % na obniżenie szansy wpadnięcia krytyka przeciwnika i przebicia.
Wielu graczy narzeka na tą umkę - i słusznie, ponieważ tak jak reszta umiejętności wojownika, kompletnie się w walce nie sprawdza, czyli w tym przypadku nie rozprasza prawidłowo.
Po rozproszeniu, a będzie to lvl około 130, najlepiej zająć się już wytrzymałością, z którą będziemy mieli jeszcze więcej hp.
Skończymy około 150 lvl-a, a wtedy można już spokojnie kształcić co się komu podoba. Mówimy tu przykładowo o agresywnym ataku, końskich zdrowiach itp.

Przedstawimy Wam przykładowe umiejętności pod exp na 111 lvl-u:

Punkty umiejętności (0/85)
Teoria walki (10/20)
Silne uderzenie (10/10)
Ogłuszenie (5/5)
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Niszczycielski cios (8/10)
Teoria taktyki (17/20)
Wrodzona szybkość (15/18)
Sprawność fizyczna (17/17)

Oraz umiejętności raczej ogólne do gry na 142:

Punkty umiejętności (0/118)
Teoria walki (10/20)
Silne uderzenie (10/10)
Ogłuszenie (5/5)
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Niszczycielski cios (10/10)
Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)
Rozpraszający cios (8/8)
Wytrzymałość (10/15)
Teoria taktyki (18/20)
Wrodzona szybkość (18/18)
Sprawność fizyczna (17/17)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pierscienwladcy.pun.pl www.smanager09.pun.pl www.2012manager.pun.pl www.metin2smonety.pun.pl www.lhs.pun.pl