#1 2010-05-07 22:53:15

-Sasori-

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-06
Posty: 35
Punktów :   

Questy Okolice Nithal :)

Podgrodzie Nithal


1. Spełnij kaprys córki rybaka z Podgrodzia Nithal (2 lvl) - zdobądź królicze udo dla córki rybaka. Następnie mamy je upiec na pobliskim ognisku [10 minut] – 6 expa 10 PH [da wskazówkę co do ryb – około 12]

2. Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal (11 lvl) [quest się zaczyna w domku młynarza koło wiatraka - synek jest na pietrze] przynieś dwie niezapominajki dla syna młynarza. Zanieś kwiaty córce rybaka wróć z wiadomością do syna młynarza. Zabij wszystkie myszy (5 sztuk) w młynie – 786 expa 7 PH i 3 babeczki z kremem [jak nie poprosimy o nagrodę – leczą 40hp]

3. Pozbądź się groźnych koboldów Zleca gospodarz Jan (53 lvl) – należy wcześniej ukończyć trening w akademii! – zlecenie opiewa na zabicie: Kobold nożownik (0/10), Kobold (0/20), Kobold łucznik (0/25) – potem idziemy do pastucha Kampila (w Podgrodziu) dostaniemy flet – od młynarza Antka (również ta lokacja) książkę – i idziemy wybijać koboldy – potem do Antka (dostaniemy chleb leczący 200hp i 2,5k złota) i Kampila (da lapis lazuli warty 750 złota) a od Jana: 52,5k expa, 10k złota i rękawice na 53 dla wszystkich [Ac 52, acm 35, SA 21%, unik 5]

4. Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby (62 lvl) - Udaj się do drwala Grotka (Podgrodzie) i poproś go o kij na wędkę – da za 30 złota – nić powinien dać ci Brok [krawiec w Nithal] – ale nie da lecz wysyła do Rumki [Nithal] – jak jej zapłacimy to dostaniemy 1 PH – haczyki kup u Griszy (Podgrodzie, za 50 złota) i do Almunda – złoży wędkę i idziemy łowić – [łowimy 12 ryb po 4: sandacze, sumy i pstrągi – po sprzedaniu dwunastej rybki wybieramy tekst „myślę, że złowiłem już wystarczającą ilość ryb” – dostaniemy wtedy naszyjnik dodatkowo] – 47,6 k expa i naszyjnik prawdziwego rybaka na 62 lvl dla All [Ac i acm po 36, All cechy +24, SA 24%, życie +355, unik +6]

5. Historia miłosna z Podgrodzia Nithal – Semren i Laurynka (84 lvl) nazrywaj kwiatki na bukiet: 7 róż, kwiat gargulca, gałąź rosum – zrobi nam bukiet idziemy wręczyć – dostaniemy ciacho i do typa – i do niej – 3 próby: Zabij: Próba męstwa [zabij Berog Astron (0/1)], Poddaj Semrena próbie znajomości poezji, Poddaj Semrena próbie inteligencji i charakteru – 47,6k expa i ginie a my mamy chustkę [jeśli odpowiemy poprawnie w próbie poezji to Semeren nie umiera - ale ja tego nie sprawdzałem i nie wiem czy druga część questa będzie wtedy aktywna]

== Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, cz. II - Przywróć Semrena do życia - [zaczynamy u Laurynki - od razu można jak zakochany zginie] zasięgnij wiedzy druida. Szukaj go na Bagnach Chojraków – bierze chustkę – zdobądź smoczą krew od przemytnika Irwina z Nithal – spełnij jego warunki [zdobądź 5 skór ognistej salamandry i 10.000 złota] pokaż smoczą krew Ardalowi – znajdź aptekarza w Nithal [szyld "Apteka"] – przynieś cytrynę i sól Andronikusowi [ma je Rózia, Podgrodzie Nithal] – teraz porozmawiaj z Arialem [bagna] – zrób zastrzyk Semrenowi [wypadnie sztylet] – opowiedz Ardalowi o wpływie zastrzyku na Semrena – odnajdź wybitnego wynalazcę [który odbuduje serce] – to Gloik w Nithal [przepyta z budowy serca – odpowiedzi tu nie będzie] – daj Gloikowi dzień czasu na skonstruowanie mechanicznego serca – osadź mechaniczne serce w klatce piersiowej Semrena – niewiele to dało teraz porozmawiaj z Ardalem – wymyśl, jak wrócić duszę Semrenowi – rozmawiamy z Laurynką i da nam łzy – 50 PH, 190k expa i naszyjnik – na 85 lvl dla wszystkich

6. Pogódź ze sobą skłócone wiedźmy (114 lvl) - początek u Wiedźmy Edny - porozmawiaj z wiedźmą Hoskarią o konflikcie [jest w Wiosce Rybackiej] - powiedz Ednie, że Hoskaria jest skłonna do zgody - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Hoskarią - udaj się do Amry [Werbin] z wizytą [i żabim udkiem] - poinformuj Ednę, że Amra jest gotowa się z nią spotkać - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Amrą – pora na intrygę czysto kobiecą - zanieś prezent Hoskarii i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - wróć do Edny i przekaż jej, że Hoskaria połknęła haczyk - zanieś prezent Amrze i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - powiedz Ednie, że również Amra zapowiedziała swoje przybycie na spotkanie - zaczekaj na wynik głównego spotkania pojednawczego – teraz należy oczyścić Komnatę Mrocznych Obrzędów [zostaniemy tam przeniesieni] - zabij: Volmat Zielony (0/15) - przekaż Ednie, że oczyściłeś jaskinię z plugastwa – 358,5k expa, 250k złota, 48 PH oraz: garść klejnotów [złoto +10763], ogniste kryształy [złoto +16471] i Kapelusz wiedźmy [unikat na 114 lvl dla wszystkich – Ac 162, acm 152, blokuje 42 obrażeń od trucizny, cios krytyczny +6%, wszystkie cechy +37, SA 65%, unik +11]
Ps. Ilość złota może się ciut różnić



        Bagna Chojraków


    1. Zdobądź korzeń mandragory (alraunę) dla Ardala (63 lvl) – zdobądź woskowe zatyczki do uszu. Udaj się do Wioski Pszczelarzy – za 1k dostaniemy zatyczki od Hieronima – wracamy na bagna – idź po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia Nithal [potrzebuje 5 skór srebrnego bazyliszka i 10.000 sztuk złota] wracamy do Adrala – ulepsza miecz - Idź do rybaka Almonda z Podgrodzia Nithal po linę [za 500 ją da] – wracamy do Adrala – ubieramy miecz zatyczki i linę – wyrywamy chwasta [dolny róg prawy mapki Bagna Chojraków] – 74k expa i miks 35k uleczania



        Baszta Wilczych Kłów


    1. Pomóż Dobromirowi ora Kasti wygrać konkurs win (39 lvl) - Poproś Kowala Griszę (Podgrodzie Nithal) o wykonanie świdra (trza poczekać i zapłacić 500 złota) – udaj się do Magazynu win, postaraj się odwrócić uwagę strażnika Billa od beczki z najlepszym winem – mówimy żeśmy z komisji – teraz do Dobromira – a teraz do Nithal znaleźć osobę, która zechce podrobić dokumenty – Uniwersytet płd p.0, Zak Biavoli (koszt 10k, trza czekać 10 minut) – teraz do strażnika – robimy dziurkę – 16k expa, 10k złota i szmaragd wart 12k
    ps.podobno by go wykonać należy mieć ukończony quest "Rozwiej wątpliwości Mefla" (39lvl) z Winnicy Meflakasti

    2. Pomóż rannemu Lotharowi (90 lvl) - Udaj się do alchemika Nitrusa [Nithal] i poproś go o przyrządzenie mikstury – teraz do Torneg - spytaj się jednej z kapłanek, czy nie przygotowałaby dla ciebie eliksiru [da kartkę] – teraz idź do Nefreay [również w Torneg] – poczekaj, aż kapłanka się dowie czegoś na temat mikstury – wysyła nas by odszukać uzdrowiciela z wioski leżącej na bagnach na południowo-zachodnim krańcu krainy – chodzi o Jemenossa (Mythar) – potrzebuje jedną arnikę i dwa krwawniki. Oprócz tego będę potrzebował miksturę wiewiórki – Felkissian podpowie gdzie mamy jej szukać – zanosimy wszystko do Jemenossa zapłata dlań to kryształ soli [kopalnia mapkę wyżej] – czekamy 15 minut – Zanieś Lotharowi eliksiry lecznicze – odwiedź Lothara za jakiś czas, by sprawdzić, czy zażycie eliksiru odniosło zamierzony skutek – przeniesie nas w inny wymiar bo jest słabiutki – są tam stwory na 95-105 lvl - łazimy z 5 razy po porost – jak już mamy wchodzimy w portal – przenosi nas do Lothara – exp, 70 PH, 25k złota i pierścień na 90 lvl dla all profesji [Wszystkie cechy +53, Unik +9, Życie +470, SA +31%]



        Winnica Meflakasti


    1. Pomóż dozorcy Magazynu odnaleźć uszkodzoną beczkę (26 lvl) - [jest on w magazynie win] - szukamy uszkodzonej beczki na pierwszym poziomie Magazynu a po znalezieniu wracamy do dozorcy – teraz przelej wino z uszkodzonej beczki do dobrej – 3,2k expa i miks leczący 12x500hp

    2. Zbierz winogrona dla Roszpunki (27 lvl) - przynieś pięć kiści winogron [w sumie 15] – odnawiają się w pobliżu co 15-20 minut – 10k złota i 7,1k expa – dalsza część już nieaktualna

    3. Rozwiej watpliwości Melfa (39 lvl) - [początek u Wazira - bo to znowu niejasne podobno:P] porozmawiaj z dozorcą magazynu – przynieś dozorcy magazynu różowe wino do degustacji – Nithal „Zajazd pod Złamanym Dukatem” (u Negranta przy wejściu) – od razu kupujemy trzy winka by nie latać wte i nazad – dozorca wysyła nas teraz do beczki w magazynie (na pierwszym poziomie „beczka z najstarszym winem”) – teraz po karafkę – kupimy w Nithal, u Hektora [Gildia Kupców p.0 - część zachodnia] – przelewamy winko – wracamy do Wazira – 16,7k expa, 15k złota i 5 PH jak zażyczymy powodzenia

    4. Wazir hen Melfa chce zwiększyć produkcję wina, pomóż mu (86 lvl) Zabij: Korred wojownik (0/45), Korred czterołapy (0/40), Korred zbrojny (0/5) – są w magazynie – bijemy i wracamy (trza ciut poczekać) – ale szuje nadal są! Przeszukaj więc magazyn i spróbuj odnaleźć miejsce, z którego mogą wydostawać się korridy – idziemy do Magazynu win p.3 i znajdujemy "pachnący" korytarz – 146k expa, 40k złota i winogronowe rękawice [na 86 lvl dla all – Ac 93, acm 74, all cechy +30, życie 252, przywracają 109 HP podczas walki]o!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.transformersclub.pun.pl durne dowcipy laboratorium diss na kolegow szarpanie sie dziecka przy piersi